تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریمانلو، تنها جودوکار مدال‌آور ایران در روز نخست

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابت‌های جودو برمن آلمان در شرایطی از صبح دیروز با انجام مبارزات اوزان دهگانه نوجوانان آغاز شد که 502 جودوکار از 18کشور در روز نخست و در رده نوجوانان بر روی تاتامی رفتند، در این بین کشور میزبان با 133جودوکار بیشترین شرکت را به خود اختصاص داد و هلند با 117نفر و فرانسه با 48 نفر در رتبه های بعد قرار داشتند.

تیم نوجوانان کشورمان به مربیگری رضا چاه‌خندق با 8 جودوکار در 6 وزن در این رقابت‌ها حاضر شد و به یک مدال برنز رسید.

مدال برنز تیم ایران در این رقابت‌ها را مجید وحید بریمانلو در وزن 60- کیلوگرم به‌دست آورد، مدالی با ارزش در جدولی با حضور 84 جودوکار. بریمانلو برای رسیدن به مدال برنز نمایندگان آلمان، جمهوری چک، بریتانیا و فرانسه را از پیش‌رو برداشت و در مبارزه پنجم مغلوب جودوکار فرانسوی شد و در جدول شانس مجدد با شکست حریفی از هلند به نشان برنز دست یافت.

مهدی عباس‌زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در مبارزه نخست از سد جودوکار کشور میزبان گذشت و سپس برابر حریفی از فرانسه نتیجه را واگذار کرد.

در وزن 66- کیلوگرم علی یوسفی نوجوان خوش‌آتیه جودو ایران در شلوغ ترین جدول این رده سنی در جدال 92جودوکار 4 بار روی تاتامی رفت و با 3 پیروزی و یک شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

یوسفی با ارائه عملکردی خوب ابتدا از سد حریفی از آلمان گذشت، وی در مبارزه دوم و سوم برابر 2 نماینده از کشور هلند پیروز میدان شد و در عین شایستگی در مبارزه چهارم مغلوب جودکار فرانسوی شد.

در وزن 73- کیلوگرم علی صبوحی و علیرضا جعفرزاده با قبول شکست برابر جودوکاران کشور میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفتند، در این وزن 78 ورزشکار حضور داشتند.

مهرداد پولادی در وزن 81- کیلوگرم در جدولی 52 نفره پس از پشت گذاشتن نماینده کشور میزبان مغلوب حریفی از فرانسه شد.

سپهر علی‌نژاد در وزن 90- کیلوگرم و علی امینی در وزن 90+ کیلوگرم به ترتیب مغلوب جودوکاران آلمان و فرانسه شدند.

تیم 3نفره نوجوانان کشورمان در آخرین حضور در این رقابت‌ها در سال 2010 موفق به کسب یک عنوان پنجمی شده بود.

این رقابت‌ها امروز با انجام مبارزات رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریمانلو، تنها جودوکار مدال‌آور ایران در روز نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..