تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ٤ درصدی تلفات جاده ای در نوروز ٩٦/جرائم خشن رو به کاهش است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسکندر مومنی  در مراسم بازدید از پاسگاه پلیس راه آزاد راه کرج، که صبح یک شنبه برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت حصرت زهرا(س) اظهار کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گرفت.

وی با بیان اینکه همه مردم در حال سفر هستند، افزود: نیروی انتطامی برای ایجاد امنیت مردم فعالیت می کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران خاطرنشان کرد: سفرهای نوروزی و طرح نوروزی بزرگترین و پر حجم ترین عملیات ترافیکی و انتظامی سال است، برای این بزرگترین و پر حجم ترین عملیات تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

وی با اعلام اینکه هیچ دستگاهی به تنهایی قادر به انجام امور در این راستا نخواهد بود، تصریح کرد: رزمایش بزرگی با هماهنگی تمامی دستگاه در ۲۴ اسفند طراحی و برنامه ریزی شد که دستگاه های مختلفی در این خصوص حضور داشتند.

مومنی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی، امدادی، خدماتی و انتظامی کشور برای تامین سفری ایمن و مطلوب با انجام امور بین بخشی و بین دستگاهی اهتمام داشتند، همچنین رسانه ها نیز در خصوص اطلاع رسانی لحظه ای برای مدیریت سفر مسافران به خوبی وارد عمل شدند.

وی با تاکید بر اینکه موج اول سفر های نوروزی پایان یافت و اکثر مسافران این موج در حال بازگشت هستند، گفت: موج دوم سفرها آغاز شده، طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فرودین ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران بیان کرد: این آمادگی تا پایان تعطیلات باید ادامه داشته باشد به طور قطع مدیریت سفر توسط مردم ضروری است.

وی با اعلام اینکه مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، گفت: خوشبختانه فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات و جرایم عمومی، کاهش مجروحین در حالی به وقوع پیوسته که سفرها افزایش پیدا کرده است، افزود: تمام دور اول سفر شاهد بارش برف و باران بودیم، با توجه به این‌امر پیش بینی افزایش تصادفات دور از ذهن نبود اما خوشبختانه علی رغم افزایش سفر و شرایط ناپایدار جوی کاهش تصادفات را شاهد بودیم.

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد: در مجموع تعداد کشته های حوادث ترافیکی نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است از طرفی باید تلاش کرد هیچ انسانی کشته و مجروح نشود.

وی با بیان اینکه در این ایام آمار مجروحین نیز ۵ درصد کاهش داشته است، اضافه کرد:در خصوص موضوعات امنیتی و اجتماعی، جرایم و سرقت های مهم ۶ درصد کاهش را شاهد بوده ایم، تصریح کرد: خوشبختانه جرایم خشن با کاهش رو به رو بوده است.

مومنی با تاکید بر اینکه در شاخص های امنیتی و انتظامی کاهش قابل توجهی داشته ایم، گفت: در سال ۸۴ با وجود ۷ میلیون خودرو بیش از ۲۸ هزار نفر در جاده های کشور کشته می شدند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ هزار نفر از تمامی دستگاه ها در کل کشور  بسیج شدند و در تمامی راه ها، اماکن زیارتی و تفریحی حضور فعال دارند، افزود: در سال ۹۵ با وجود ۱۹ میلیون خودرو ۱۶ هزار نفر در اثر حوادث ترافیکی کشته شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتطامی البرز با اشاره به اینکه محور کرج - چالوس پرتردد ترین محورهای کشور با شرایط جوی متفاوت است، تصریح کرد:  آزاد راه تهران- کرج - قزوین پرترددترین مسیر درکشور محسوب می شود امروز با افزایش حجم سفر و تعداد خودرو ها این مهم کاهش پیدا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ٤ درصدی تلفات جاده ای در نوروز ٩٦/جرائم خشن رو به کاهش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..