تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گردشگران نوروزی از برنامه های جشن نوروزگاه در استان ایلام

یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 10:352017-03-26فرهنگي

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از استقبال مهمانان و گردشگران نوروزی از ویژه برنامه های فرهنگی و هنری جشن نوروزگاه در این استان خبر داد.

- عمران خودآموز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشن با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری از دوم فروردین ماه جاری آغاز شده و هنرمندان هر شهرستان هر روز در مرکز استان برنامه های شاد برای مهمانان نوروزی اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه تاکنون توسط هنرمندان شهرستان های دره شهر، دهلران و آبدانان اجرا شده و تا 10 فروردین ماه ادامه دارد، افزود: روزانه 500 گردشگر نوروزی از این برنامه دیدن می کنند.

خودآموز تاکید کرد: این برنامه به منظور پاسداشت آیین دیرپای نوروز و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی و شهرداری ایلام اجرا که با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان های این استان اقدام به اجرای این برنامه کرده است.

وی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری زنده شامل شعرخوانی، موسیقی صحنه ای، نمایش طنز، سخنرانی را از جمله برنامه های جشن نوروزگاه برشمرد و گفت: این جشن هر روز از ساعت 17 در محل نوروزگاه واقع در خیابان آیت الله حیدری شهر ایلام، جنب سازمان جهاد کشاور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گردشگران نوروزی از برنامه های جشن نوروزگاه در استان ایلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..