تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار جریانات بارشی بر روی استان خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،طی امشب در نواحی کوهستانی و مناطق سردسیر شمالی احتمالا بشکل باران و برف خواهد بود در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش‌ها بیشتر در نواحی جنوبی و مناطق شرقی استان بشکل رگباری رخ خواهد داددر بخشهایی احتمالا با رعد و برق همراه می‌باشد.
از بعدازظهر روز چهارشنبه تا صبح روز جمعه استان مجددا تحت تاثیر جریانات بارشی و نسبتا سرد قرار خواهد گرفت.
دما نیز طی امروز در بیشتر نقاط استان بطور نسبی کاهش، اما از فردا تا روز چهارشنبه دمای هوا در بیشتر نقاط روند افزایشی خواهد داشت که این افزایش دمادر روز دوشنبه بویژه در نیمه شمالی قابل ملاحظه و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دما با شیب ملایمی در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.
همچنین در چند روز آینده پدیده مه بشکل گسترده‌ای در سطح استان تشکیل خواهد شد.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار جریانات بارشی بر روی استان خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..