تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق خودروهای پراید در گرگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛ فرمانده انتظامی گلستان گفت: با گزارش چندین فقره سرقت خودروهای پراید که از تجهیزات ایمنی کافی برخوردار نبودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


سردار علی اکبر جاویدان افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سرانجام سارق حرفه‌ای و سابقه دار در حال سرقت از یک دستگاه سواری پراید در گرگان شناسایی و دستگیر شد.


وی ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و تحقیقات تخصصی، متهم به سرقت ۲۰ دستگاه سواری پراید در گرگان اعتراف کرد.


جاویدان اضافه کرد: متهم با شناسایی خودروهایی که از تجهیزات ایمنی کافی برخوردار نبودند در یک فرصت مناسب با استفاده از کلید اقدام به بازکردن درب خودرو و سرقت آن می‌کرده است.


وی گفت: تلاش برای شناسایی مالکان خودرو ادامه دارد و این فرد با تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شده است.


سردار جاویدان به رانندگان توصیه کرد از قرار دادن خودرو‌ها در نقاط تاریک و خلوت خودداری کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق خودروهای پراید در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..