تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام 422 صومعه سرایی در انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز پنجم

ساعت: 10:37 منتشر شده در مورخ: 1396/01/06 شناسه خبر: 1070482

تا کنون که پنج روز از ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا گذشته 422 صومعه سرایی اقدام به ثبت نام کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: فرماندار صومعه سرا د رگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا که از ۳۰ اسفند ماه شروع شده و امروز ششمین روز خود را شروع کرده است گفت: تا 4 فروردین یعنی پنجمین روز از ثبت نام 422 داوطلب اقدام ثبت نام در انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان صومعه سرا کرده اند.

وی در رباطه با جزئیات این ثبت نام گفت:از بین این 422 نفر که در شهرستان ثبت نام کرده اند.
شهر صومعه سرا 34نفر
شهر تولمشهر 9 نفر
شهر گوراب زرمیخ 5 نفر
روستاهای بخش مرکزی 200نفر
روستاهای بخش تولمات 109 نفر
روستاهای بخش میرزاکوچک 65 نفر

 وی افزود: متقاضیان کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید توجه داشته باشند که جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در روزهای پایانی، در اولین فرصت بامراجعه به فرمانداری صومعه سرا وبخشداریهای تابعه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام 422 صومعه سرایی در انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز پنجم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..