تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش شدید اردوغان به سران کشورهای اروپایی

به گزارش افکارنیوز،

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه سخنرانی در پایان مجمع سالانه ترکیه-انگلیس گفت که ترکیه می تواند پس از رفراندومی که قرار است ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) برگزار شود،  رفراندومی را در خصوص پیوستن به اتحادیه اروپا برگزار کند.

اردوغان گفت: ما  می توانیم پس از رفراندوم ۱۶ آپریل، رفراندومی را در خصوص ادامه مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا برگزار کنیم.

اردوغان در این سخنرانی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد وی در بخشی از سخنانش گفت حمله تروریستی لندن نمونه‌ای است که نشان می دهد تروریسم هیچ حد و مرزی ندارد و تروریست‌ها اصول اخلاقی نمی شناسند.

اردوغان در ادامه با تاکید بر اینکه صبر ترکیه در برابر رویکردهای خصمانه کشورهای اروپایی محدود است گفت که هرگز توهین‌های همه روزه به کشور، مردم و دیپلماسی ترکیه را نمی پذیریم.

وی همچنین تاکید کرد تا زمانی که سران اروپایی وی را دیکتاتور بخوانند، وی نیز آنها را فاشیست و نژادپرست خطاب می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش شدید اردوغان به سران کشورهای اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..