تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 200 میلیارد کالای قاچاق در البرز/ قاچاق کالا به بهانه اشتغالزایی شگرد جدید قاچاقچیان

کشف 200 میلیارد کالای قاچاق در البرز/ قاچاق کالا به بهانه اشتغالزایی شگرد جدید قاچاقچیانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در اجرای فرامين مقام معظم رهبری در طليعه «سال اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال» و در راستای تحقق منويات معظم له در خصوص مقابله با قاچاق کالا و جهاد همه جانبه با اقدامات غيرقانونی عناصر فرصت طلب و سودجویی که ارکان توليد ملی و اشتغال جوانان کشور را نشانه رفته‌اند ماموران پلیس آگاهی این استان موفق به شناسایی یک انبار دپو کالای قاچاق در گرمدره کرج شدند.

وی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر نگهداری مقادیری کالای قاچاق در یک شرکت تولیدی در منطقه گرمدره کرج اکيپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان برای بررسی موضوع به شرکت مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از انبار شرکت، 13 هزار و 980 دستگاه تلويزيون خارجی در سايز های 32 ،40 ،42 و 65 اينچ را که در پوشش قطعات تلویزیون وارد کشور شده بود را کشف و در این خصوص 4 نفر را دستگیر کردند.

سردار کامرانی صالح در خصوص شگرد قاچاقچیان کالا گفت: متهمان در پوشش وارد کننده قطعه لوازم صوتی و تصویری و به بهانه ايجاد اشتغال و راه اندازی خط توليد، مجوز ورود کالا را دریافت اما در واقع کالاهای تقريباً کامل و ساخته شده را وارد کرده و بدون هیچ گونه اشتغالزايی تعرفه گمرکی قانونی را پرداخت نمی کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که جزییات موضوع در دست بررسی است،گفت: ارزش کالای کشف شده 200 ميليارد ريال برآورد شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 200 میلیارد کالای قاچاق در البرز/ قاچاق کالا به بهانه اشتغالزایی شگرد جدید قاچاقچیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..