تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان اضطراری بیش از 16 هزار مسافر در 11 روز اجرای طرح نوروزی امداد و نجات

اسکان اضطراری بیش از 16 هزار مسافر در 11 روز اجرای طرح نوروزی امداد و نجاتمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 از  25 اسفند ماه تا ساعت 6 صبح امروز اظهار داشت: طی این مدت امدادگران در مجموع 2 هزار و 584 مورد عملیات را انجام داده اند.

وی افزود: از میان ماموریت‌های انجام شده، یک هزار و 171 مورد معادل 45 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات مربوط به ماموریت‌های ترافیکی بوده است.

سلیمی ادامه داد: طی این مدت 46 هزار و 800 تن امدادرسانی شدند و 2 هزار و 3 تن هم نجات یافتند. همچنین یک هزار و 254 تن به منظور دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند. 10 هزار و 80 تن هم به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به انجام 275 مورد عملیات رهاسازی و همچنین رهاسازی 483 مصدوم در سوانح ترافیکی افزود: همچنین 16 هزار و 572 تن اسکان اضطراری یافتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان اضطراری بیش از 16 هزار مسافر در 11 روز اجرای طرح نوروزی امداد و نجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..