تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ناموفق طرح جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تهران

وحدتی هلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای ناموفق طرح جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تهرانمحمد وحدتی هلان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جمع آوری متکدیان از سطح شهر تهران ناموفق بوده است، اظهار داشت: این افراد هنوز در سطح شهر مشغول گدایی و یا برای کسب درآمد آسان، به شیوه های دیگری روی آورده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر مسئولان اجرای طرح جمع آوری متکدیان، از انجام طرح ضربتی و ساماندهی این افراد صحبت کرده‌اند که در همین راستا قول هایی از ساماندهی، شناسایی و تهیه مکان های نگهداری از این افراد داده شد.

وحدتی هلان با بیان اینکه اگر این طرح اجرایی شد، پس چرا حضور پررنگ متکدیان در سطح شهر همچنان به چشم می خورد؟ ادامه داد: عزم و اراده جدی یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت در از بین بردن معضلات اجتماعی است که برای اجرای طرح‌های این چنینی نیازمند به همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های مسئول هستیم. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اما اینکه در ریشه کن شدن این معظل به چه اندازه دستگاه‌های مسئول، هماهنگی و همکاری داشته‌اند را با نگاهی عادی در سطح شهر می‌توان قضاوت کرد.

وحدتی هلان بیان کرد: اگر حضور متکدیان کاهش داشت، می‌توانستیم این گونه قضاوت کنیم که این طرح در حال اجرا است و با کندی پیش می‌رود اما متاسفانه همچنان با تعداد بیشماری از آن‌ها در سطح شهر رو به رو هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ناموفق طرح جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..