تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی آماده سازی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای در اراک آغاز شد

به گزارش ایرنا، رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی در حاشیه نخستین روز از تمرینات اردوی تیم ملی در گفت و گو با ایرنا، گفت: این تمرینات از امروز تا 12 فروردین ماه جاری در 2 نوبت صبح و عصر جریان دارد.
هرمز تیموری ادامه داد: 14 ورزشکار منتخب از نقاط مختلف کشور که مرحله نخست اردوی تیم ملی را در اسفندماه سال گذشته در سنندج با موفقیت پشت سر گذاشتتند در این اردو حضور دارند.
وی افزود: دو ورزشکار باستانی کار از استان مرکزی به نام های مصطفی مفید و نیکان شمسی در این اردو حضور دارند.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی اظهار کرد: سجاد صادقی از کرمانشاه به عنوان مرشد و علیرضا غلامی از کردستان نیز به عنوان مربی به این اردو دعوت شده اند.
وی بیان کرد: فهرست نهایی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران با پایان این اردو از سوی شورای فنی گزینش و زیر نظر مربیان کارآزموده اعلام می شود.
تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی (باکو 2017) آماده می کند.
بیش از یک هزار ورزشکار در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات پهلوانی و زورخانه ای این استان ورزش می کنند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی آماده سازی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای در اراک آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..