تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط برای برگزاری مسابقات جام فوتبال ساحلی باشگاه های جهان آماده است

'عبدالرضا دستا' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مدت ها قبل با پیگیری باشگاه مقاومت گلساپوش یزد ، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاههای اجرایی برای آماده سازی مجموعه شهدای سلمان محمود آباد برای میزیانی مسابقات، اقدام های لازم انجام گرفته است.
وی ادامه داد: رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی EurAsia از هفتم تا نهم فروردین ماه با حضور تیم‌های لوکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش یزد برگزار خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: تیم اسپورتینگ پرتغال بامداد شنبه نخستین تیمی بود که وارد تهران شد و بلافاصله راهی یزد گردید و مورد استقبال مسوولان ورزش استان قرار گرفت.
دستا گفت: تیم های روسیه و اسپانیا بصورت مشترک با یک پرواز امروز از ساعت 10 و نیم صبح وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد می شوند و مورد استقال مردم و مسئولان قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد:'ماژر' ملی پوش پرتغالی و برترین بازیکن تاریخ فوتبال ساحلی جهان که در چند سال اخیر بارها جایزه با ارزش ترین ساحلی باز جهان را کسب کرده و سابقه حضور در باشگاه های میلان، ریودوژانیرو، سائوپائولو، آث رم، لوکوموتیو و بوتافوگو را در کارنامه خود دارد همراه تیم اسپورتینگ پرتغال به ایران آمده و در رقابتهای یوروآسیا حضور خواهد داشت.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: مسابقات از روز دوشنبه هفتم فروردین ماه از ساعت 18 و 30دقیقه در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد یزد آغاز می شود و هر روز دو مسابقه انجام می گیرد.
دستا با اشاره به اهمیت مسابقات و میزبانی استان یزد ابراز امیدواری کرد تا با حضور پرشور تماشاگران و همراهی و حمایت های آنها شاهد برگزاری هرچه بهتر رقابت ها باشیم.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط برای برگزاری مسابقات جام فوتبال ساحلی باشگاه های جهان آماده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..