تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردزنی نامزدی شوراها در مازندران با ثبت نام چهار هزار نفر در یک روز

رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران شنبه شب اعلام کرد که در ششمین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان 4 هزار و 116 داوطلب ثبت نام کردند.
علیرضا یونسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که آمار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران با یک جهش حدود 40 درصدی در ششمین روز ، به 11 هزار و 2 نفر رسیده است.
وی گفت که تاکنون 578 نفر زن در این استان داوطلب نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.
معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی مازندران بیشترین تعداد ثبت نام برای شوراهای اسلامی را مربوط به روستاهای استان با 9 هزار و 497 داوطلب اعلام کرد و افزود : تاکنون یکهزار و 505 نفر هم برای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران داوطلب نامزدی شده اند.
وی با اعلام این که سه هزار و 184 نفر از داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران سابقه عضویت در این پارلمان محلی را دارند ، گفت : به لحاظ تحصیلات هم حدود هفت هزار نفر از داوطلبان ثبت نام شده زیر دیپلم و دیپلم هستند و بقیه مدارک بالاتر دارند.
یونسی افزود : 62 نفر از داوطلبانی که تاکنون نامزد عضویت شوراهای شهر و روستاهای مازندران شده اند ، دارای مدرک دکترا و یا مدارک حوزوی هستند.
هم اکنون هفت هزار و 735 نفر در مازندران عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که از این تعداد بیش از هفت هزار و 350 نفر در پارلمان محلی روستایی و بقیه در شوراهای 58 شهر استان عضویت دارند .
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردزنی نامزدی شوراها در مازندران با ثبت نام چهار هزار نفر در یک روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..