تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌درگیری مسلحانه در مسجد سلیمان/ تکذیب هرگونه نزاع طایفه‌ای یا امنیتی

علیرضا گروئی فرماندار مسجد سلیمان در گفت وگو با خبرنگاران در رابطه با این درگیری مسلحانه،گفت: هرگونه نزاع طایفه‌ای یا امنیتی در شهر مسجد سلیمان تکذیب می‌شود و همزمان شدن این اتفاق با انفجار جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان، باعث بروز شایعات شده است.

 وی افزود: سال گذشته بین دو نفر در شهرستان نزاع شخصی ایجاد شد که این نزاع تا امروز ادامه پیدا کرد.

گروئی در ادامه گفت: یکی از دوطرفین درگیری، با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله به سمت طرف دیگر نزاع، وی را به قتل رساند و شخص دیگری نیز مصدوم شد.

فرماندار مسجد سلیمان در رابطه با اقدامات نیروی انتظامی گفت: پس از جریان این درگیری، نیروی انتظامی به تعقیب مهاجمان رفت که یکی از آنها دستگیر و خودرو وی توقیف و بلافاصله کار تحقیقات از وی آغاز شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌درگیری مسلحانه در مسجد سلیمان/ تکذیب هرگونه نزاع طایفه‌ای یا امنیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..