تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش در گفت و گو با مورنینگ پست؛لیپی کیفیت چین را بالا برده است

سرمربی تیم ملی ایران گفت: با توجه به کار مستمری که در گذشته داشتیم به صدر گروه نخست رسیدیم.

به گزارش کاپ،کارلوس کی روش در گفت و گویی با مورنینگ پست چین درباره تقابل روز سه شنبه خود با مارچلو لیپی اظهار داشت: مارچلو لیپی در کشورهای مختلفی مربیگری کرده است و قطعا حضور او باعث خواهد شد تا کیفیت تیم چین به مراتب بالا برود. حضور او به رشد فوتبال چین و البته آسیا کمک می کند.نگاه لیپی بسیار وسیع است و این موضوع به فوتبال چین کمک زیادی کرده است.البته موضوعی که هنوز است این بوده که برای تیم های آسیایی هنوز سخت است که با قدرت های سنتی اروپا و آمریکای جنوبی رقابت کنند.

وی درباره رویارویی با تیم ملی چین گفت: به خوبی می دانیم که تیم  فوتبال چین تیم سازمان یافته ای است و در خط دفاع فشرده  کار می کنند.ما باید در بازی سه شنبه در تهران صبور باشیم و سعی کنیم تا به خط دفاع تیم چین نفوذ کنیم.باید مراقب ضد حملات آن ها هم باشیم.

این رسانه چینی نوشته که از زمان حضور کارلوس کی روش در ایران بازیکنان زیادی به اروپا ترانسفر شده اند.

سرمربی تیم ملی ایران با غرور در این باره می گوید:از زمانی که من هدایت ایران را بر عهده گرفتم، بازیکنان زیادی در اروپا داشتیم و تقریبا برای همیشهتیم اول آسیا در رده بندی فیفا نیز بودیم. 

کی روش

مورنینگ پست در پایان گزارش خود به موضوع درگیری کی روش با برانکو ایوانکوویچ،سرمربی پرسپولیس اشاره کرده و درباره جزییات این موضوع از مرد پرتغالی سوال کرده است.

کی روش در این باره عنوان کرد:ما با توجه به کار مستمری که در گذشته داشتیم به صدر گروه نخست رسیدیم.حالا وقتی زمان مسابقات بین المللی می رسد،ما دور هم جمع می شویم و تمرین سبکی را برگزار می کنیم.بدین ترتیب بازی های دوستانه لغو شده است.طبعا در این شرایط کار سخت تر می شود.این روند برای تیم ملی ایران و آماده سازی اش یک نقطه ضعف محسوب می شود اما چاره ای نیست و این موضوع را نمی توان تغییر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش در گفت و گو با مورنینگ پست؛لیپی کیفیت چین را بالا برده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..