تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هراس چینی ها از سه شنبه موعود/تهران خالی است،اما آزادی پر می شود

اینجا تهران،در خلوت ترین روزهای سال پایتخت ایران.

به گزارش کاپ،خبرنگار یک رسانه چینی که به تهران آمده با این مقدمه در آستانه رویارویی تیم ملی این کشور مقابل تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی نوشت:

سال نو فرارسیده و تهران خلوت شده است.مطابق اعلام منابع محلی،دو هفته تعطیلات طولانی سال نو به طول می انجامد و مردم پایتخت ترجیح داده اند در این مدت راهی مسافرت شوند.حالا فروشگاهها،سینماها،خیابان ها و هر آنچه در اطراف مسیر فرودگاه تا هتل را که می بینی،خلوت است.متفاوت از آنچه در گذشته از تهران می دیدیم.

ایران چین

وانگ،خبرنگار چینی اما در ادامه پیش بینی کرده که ورزشگاه آزادی روز سه شنبه مملو از جمعیت خواهد بود.

او در این باره نوشته است:

فوتبال بین مردم ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و در این میان تیم ملی ایران هم جایگاه ویژه ای دارد.تا سه شنبه خیلی از مردم به تهران بازمی گردند و حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد،همین حالا فوتبالدوستان ایرانی با هم کمپینی تشکیل داده اند تا به تیم کشورشان در راه مسجل کردن صعود به جام جهانی کمک کنند و سه شنبه از تیم ایران حمایت به عمل آورند.پیروزی ایران مقابل قطر آنها را به شدت به وجد آورده و برای دیدن تیم کارلوس کی روش لحظه شماری می کنند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هراس چینی ها از سه شنبه موعود/تهران خالی است،اما آزادی پر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..