تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدماتی جام‌جهانی 2018 /فینالیست‌های یورو پیروز شدند، هلند جا ماند

در شب شکست هلند، فینالیست‌های یورو2016  پیروز شدند.

به گزارش کاپ، در شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی 2018 در اروپا، فرانسه و پرتغال، فینالیست‌های یورو 2016 رقبایشان را شکست داد و هلند در خانه مغلوب شد.

 در گروه اول، هلند در نهایت شگفتی در خانه 2 بر صفر مغلوب بلغارستان شد.دلف در دقایق 5 و 20 هر 2 گل بلغارستان را به ثمر رساند. 

در دیگر بازی مهم این گروه، فرانسه در ورزشگاه لوکزامبورگ، 3 بریک تیم ملی این کشور را به زحمت شکست داد.ژیرو در دقایق28 و 77 و گریزمان در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی برای میزبان یورو 2016 گل زدند و تنها گل لوکزامبورگ توسط یواخیم از روی نقطه پنالتی در دقیقه 34 زده شد.

 با این نتایج در جدول گروه اول، فرانسه 13 امتیازی بالاتر از سوند 10، بلغارستان 9، هلند 7، بلاروس 2 و لوکزامبورگ یک امتیازی در صدر قرار گرفت.

 در بازی گروه دوم، پرتغال، قهرمان یورو 2016 به راحتی در خانه 3 بر صفر از سد مجارستان گذشت.سیلوا در دقیقه 32 و کریس رونالدو در دقایق 36 و 65 برای پرتغال گل زدند تا این تیم 12 امتیازی شده و پشت سر سوئیس 15 امتیازی بالاتر از مجارستان 7، جزایرفارو 5، لتونی 3 و آندورا یک امتیاز در رده دوم باقی بماند. 

 در گروه هشتم، بلژیک در دقایق پایانی از شکست مقابل یونان میهمان گریخت و به تساوی یک بریک رضایت داد.

 یونان با گل میتراوغلو در دقیقه 46 پیش افتاد اما بلژیک پس از اخراج تاچسیدیس، بازیکن حریف در دقیقه 65، توسط لوکاکو در دقیقه 89 به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند. زاولاس در دقیقه 90 دومین اخراجی یونان نام گرفت. با این یک امتیاز، بلژیک 13 امتیازی بالاتر از یونان 11 امتیازی در صدر باقی ماند.

بوسنی با 10، قبرس و استونی با 4 و جبل‌الطارق بدون امتیاز در رده‌های بعدی گروه هشتم هستند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدماتی جام‌جهانی 2018 /فینالیست‌های یورو پیروز شدند، هلند جا ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..