تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع امید اندیشکده آمریکایی از ایران

ایجاد تغییرات مدنظر واشنگتن ممکن نیست؛

قطع امید اندیشکده آمریکایی از ایران

«حرف آخر درمورد امنیت ملی و سیاست خارجی را [آیت الله] خامنه ای، رهبر عالی ایران، می زند و با وجود وی ...»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، یک اندیشکده آمریکایی نوشته که باید از ایجاد تغییرات مدنظر واشنگتن در نظام جمهوری اسلامی ایران قطع امید کرد.

 

 

امریکن تینکر نوشت: ایران، حکومتی دارد که از روز اول انقلاب، کاملا ضدآمریکایی بوده و تاکنون نیز همانگونه باقی مانده است.

 

 

براساس این گزارش، حرف آخر درمورد امنیت ملی و سیاست خارجی را [آیت الله] خامنه ای، رهبر عالی ایران، می زند و با وجود وی ایجاد تغییرات مدنظر آمریکا به دست هیچ رئیس جمهوری تحقق نمی یابد.

 

 

در بخش دیگری از این گزارش، ضمن ابراز نگرانی از «پیشروی اهداف ایران در کشورهای مختلف منطقه» از دولتمردان آمریکایی خواسته شده با نفوذ ایران مقابله کنند.

 

111

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع امید اندیشکده آمریکایی از ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..