تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگارش کتاب بازنمایی ژئوپلیتیکی غرب از اسلام و مسلمانان

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

نگارش کتاب بازنمایی ژئوپلیتیکی غرب از اسلام و مسلمانان

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از انتشار کتاب بازنمایی ژئوپلیتیکی غرب از اسلام و مسلمانان در آینده خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، محمد روحانی، با اشاره به محتوای کتاب بازنمایی ژئوپلیتیکی غرب از اسلام و مسلمانان اظهار کرد: راهبردهای بازنمایی، تصویرسازی از ژئوپلیتیک و ژئوپلیتیک انتقادی و مباحث ژئوپلیتیک اسلام و غرب در این کتاب مورد نظر مؤلف بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: فصل سوم شیوه‌های بازنمایی اسلام و مسلمانان در رسانه‌های غرب است که در این فصل انگاره‌سازی، انگاره‌سازی از اسلام و مسلمانان و نفی و اثبات، نابرابرسازی و تحریف از مباحث مهم این بخش است.

 

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به فصول دیگر این کتاب گفت: فصل چهارم ابزارهای بازنمایی غرب از اسلام و مسلمانان است و فصل پنجم هدف و پیامدهای ژئوپلیتیک غرب از بازنمایی مسلمانان است که به توجیه مداخله‌های ژئوپلیتیک غرب در جهان اسلام می‌پردازد و پیش‌داوری منفی در مورد مسلمانان را به عنوان یک عامل مهم انگاشته است.

 

وی عنوان کرد: این کتاب پژوهشی در قلمروی بازنمایی ژئوپلیتیکی است که با تلاش پژوهشگر تألیف شده که تبیین و تحلیل نوع نگارش فضای سیاسی جهان اسلام در رسانه‌های غربی در آن مطرح می‌شود.

 

روحانی یادآور شد: این کتاب با اتخاذ رویکرد ژئوپلیتیکی انتقادی درصدد نقد پیامدهای ژئوپلیتیکی است این کتاب در فضای کنونی مهم است و علت‌های مداخله غرب در جهان اسلام در آن تبیین می‌شود.

 

کتاب بازنمایی ژئوپلیتیکی غرب از اسلام و مسلمانان در 480 صفحه تألیف شده و به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر می‌شود./ فارس

 

115

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگارش کتاب بازنمایی ژئوپلیتیکی غرب از اسلام و مسلمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..