تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجوی سعودی همسرش را تکه تکه کرد!

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم؛ یک دانشجوی سعودی همسر خود را در مصر به قتل رساند و جسد او را تکه تکه کرد.
اداره پلیس اسکندریه مصر روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد، این دانشجوی 26 ساله سعودی 2 سال قبل با همسر لیبیایی خود ازدواج کرد.
بر اساس بیانیه پلیس، این دو نفر طی 2 سال گذشته با وجود داشتن یک فرزند، دچار اختلاف بودند.
این دانشجوی سعودی فرزند خود را بدون رضایت همسرش نزد خانواده خود فرستاد، و پس از آن همسرش را تهدید کرد که در صورت اصرار برای دیدن پسرش او را به قتل می رساند.
تحقیقات نشان داد که این جنایت پس از بحث و جدل این زوج صورت گرفت؛ و دانشجوی سعودی پس از خفه کردن همسرش جسد او را با اره برقی تکه تکه کرد و در کیسه های پلاستیکی قرار داد و بخشهایی از جسد را نیز درون یخچال خانه گذاشت.
2 تن از دوستان این دانشجوی سعودی به او در انتقال بخشهایی از جسد همسرش به خارج از خانه کمک کردند.
این دانشجوی جنایتکار سعودی، پس از آن مصر را ترک کرد و به کشورش عربستان بازگشت.
پس از دستگیری دوستان این متهم، آنان با شرح ماجرا، محلی را که قسمتهای مختلف جسد همسر دوستشان را مخفی کرده بودند به پلیس نشان دادند.

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجوی سعودی همسرش را تکه تکه کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..