تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکری به مدال نقره رسید/محب تاش و عظیمی حذف شدند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی "يادبود كشتي گير فقيد ايمره پولياك” در شهر زومباتلی مجارستان، 3 نماینده ایران به روی تشک رفتند که حسین شکری در وزن 85 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و عباس محب‌تاش در وزن 75 کیلوگرم و شادمان عظیمی در وزن 130 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
 
حسین شکری نماینده وزن 85 کیلوگرم ایران در دور نخست استراحت کرد، سپس در مرحله یک چهارم نهایی اریک اپس از استونی را 2 بر یک شکست داد.وی در ادامه و در مرحله نیمه نهایی نیز جولیوس ماتوزویسیوس از لیتوانی را 4 بر 2 برد و راهی فینال شد. شکری در دیدار نهایی مقابل ویکتور لورینچ دارنده دو مدال برنز جهان از مجارستان باخت و به مدال نقره دست یافت.
 
در وزن 75 کیلوگرم عباس محب تاش در دور نخست مقابل وارگا اولدریچ از جمهوری چک با نتیجه یک بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان سال 2016 اروپا از کشور صربستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست یک بر یک این کشتی‌گیر صرب مقابل تاماش لورینچ مجارستانی در نیمه‌نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
شادمان عظیمی نماینده وزن 130 کیلوگرم استان فارس در این رقابت‌ها نیز در دور نخست مقابل بالینت لام قهرمان جوانان جهان در سال 2012 و نفر پنجم اروپا در سال 2014 با نتیجه سنگین 9 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
امروز و در روز پایانی این رقابت‌ها باقرتوکلیان و علیرضاکارگر در وزن 59 کیلوگرم و کیوان رضایی در وزن 80 کیلوگرم برای ایران به روی تشک می‌روند.
 
تیم کشتی فرنگی بزرگسالان استان فارس که در مسابقات قهرمانی کشور (آبانماه ۹۵- شیراز) به مقام دوم کشور رسیده بود، از طرف فدراسیون کشتی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حاضر شده است.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکری به مدال نقره رسید/محب تاش و عظیمی حذف شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..