تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی مقتدا صدر: برخی درصدد قتل مقتدا صدر هستند

ساعت24-سخنگوی مقتدا صدر رهبر جوان صدری ها در عراق مدعی شد که برخی طرف های خارجی و داخلی در پس تهدید مقتدا صدر به قتل قرار دارند.

'جعفر الموسوی' با انتشار بیانیه ای روز شنبه در واکنش به اظهارات دیروز جمعه مقتدا صدر که از تلاش هایی برای ترورش سخن گفته بود، مدعی شدکه برخی طرف های داخلی و خارجی مقتدا صدر را تهدید به قتل یا سکوت علیه فاسدان و دست کشیدن از اصلاحات، مخیر کرده اند.

وی در عین حال خاطر نشان ساخت که رهبر جریان صدر پرچم اصلاحات را برداشته و علیه شکست خوردگان و فاسدانی که کشور را وارد بحران کرده اند، به مقابله برخاسته است.

الموسوی افزود که این وضعیت باعث شده است که برخی فرصت طلبان بین دست کشیدن از اصلاحات و سکوت در برابر فاسدان و شکست خوردگان یا تهدیدها به حذف فیزیکی، مقتدا صدر را مخیر کنند.

سخنگوی مقتدا صدر گفت که جریان صدر از بخشی از جزییات این تهدیدهای جدی اطلاع پیدا کرده و برخی طرف های خارجی و داخلی در آن دخیل هستند.

الموسوی بدون اشاره به نام و هویت عوامل دخیل در ترور مقتدا صدر گفت: کسانی که در پس این تهدیدها هستند همان هایی هستند که می خواهند کشور را به سراشیبی سقوط ببرند.

جعفر الموسوی تاکید کرد که تظاهرات تا تحقق همه مطالبات مشروع صدری ها ادامه پیدا می کند و اصلاحات فراگیر یک ضرورت است.
این اولین بار نیست که ادعاهایی در باره ترور مقتدا صدر مطرح می شود و پیش از این در مارس 2016 نیز گزارش هایی از تلاش برای ترور مقتدا صدر منتشر شده بود.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی مقتدا صدر: برخی درصدد قتل مقتدا صدر هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..