تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانسور شدن عکس های نامناسب در اینستاگرام

اینستاگرام به زودی عکس هایی از سوی کاربران نامناسب عنوان شوند را فیلتر می کند.

سانسور عکس در اینستاگرام

کاربران برنامه به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از این پس می توانند از خدمات جدیدی مانند سیستم تایید هویت دومرحله ای و سانسور عکس های آزاردهنده و دارای محتوای نامناسب بهره مند شوند.

 اینستاگرام از این پس عکس هایی را که به هر علت نامناسب تشخیص دهد مات و غیرشفاف می کند و پیام محتوای دارای حساسیت را بر روی آنها به اشتراک می گذارد تا کاربران در صورت تمایل بر روی این عکس ها کلیک کرده و محتوایشان را ببینند.

قرار است تنها عکس هایی در اینستاگرام مات شوند که توسط تعداد زیادی از کاربران به عنوان عکس های دارای محتوای نامناسب یا آزاردهنده علامت گذاری شوند. این سیاست جدید در مورد ویدئوهایی با محتوای نامناسب هم اعمال می شود و البته اگر عکس یا ویدئویی به وضوح سیاست های محتوایی اینستاگرام را نقض کند، از روی آن حذف خواهد شد.

از زمان اعمال این سیاست جدید برخی عکس های کاربران اینستاگرام به صورت مات نمایش داده می شود و کاربران باید برای مشاهده آنها یک بار بر رویشان با دست ضربه بزنند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانسور شدن عکس های نامناسب در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..