تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضع نابسامان بهداشتی زندان ایالت آیداهوی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شماری از زندانیان در ایالت آیداهوی آمریکا از یک قاضی فدرال درخواست کردند مقامات این ایالت را بابت کوتاهی در رسیدگی به امور بهداشت و درمان زندانیان، مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

این زندانیان آمریکایی اعلام کردند مقامات ایالت آیداهو بارها توافق های حاصل شده در پرونده شکایت با موضوع رسیدگی به امور بهداشت و درمان زندانیان را نقض کرده اند و این موضوع، به قطع عضو و برخی آسیب های جدی به زندانیان و حتی مرگ آنها منجر شده است.

«کریستوفر پوسر» وکیل مدافع این زندانیان در اسنادی که به دادگاه فدرال ارائه کرده، تصویری تاریک و ترسناک را از مشکلات موجود در «موسسه تادیبی ایالتی آیداهو» ارائه کرده است. 

این زندان در جنوب بویزی قرار دارد و قدیمی ترین زندان ایالت آیداهو شمرده می شود. ظرفیت زندان مذکور 1400 نفر است که در آن واحدهایی از جمله واحدهای ویژه برای زندانیان مبتلا به بیماری های مزمن، بیماران سالخورده و بیماران معلول وجود دارد.

پوسر و زندانیان در اسناد ارائه شده به دادگاه اعلام کرده اند برخی از زندانیان پس از آنکه تاول ها یا زخم های بستر آنها درمان نشد، به عفونت مبتلا شدند و مجبور به قطع عضو شدند. همچنین بر اساس این اسناد، شماری از زندانیان معلول، برای مدت های طولانی حمام نمی شوند یا آب به آنها داده نمی شود و وعده های غذایی که در اختیار آنها قرار می گیرد، بسیار اندک و به ندرت است.

بر اساس اسناد ارائه شده به دادگاه، نرخ مرگ و میر در این زندان بیشتر از متوسط نرخ مرگ و میر در زندان های آمریکا و همچنین در مقایسه با دو زندان بزرگ دیگر در ایالت آیداهو است. به علاوه، مقامات این زندان نتوانسته اند دو بار متوالی، همسویی با قوانین بهداشت و درمان ایالتی را به اثبات برسانند.

همچنین بر اساس اسناد ارائه شده به دادگاه، مقامات این زندان اسناد غلطی را ارائه کرده اند تا نشان دهند همه کارکنان این زندان، آموزش های مربوط به جلوگیری از خودکشی زندانیان را گذرانده اند. این در حالی است که به گفته این اسناد، چنین موضوعی صحت ندارد.

زندانیان همچنین از قاضی دادگاه فدرال درخواست کرده اند تا مقامات ایالتی را بابت سرپیچی از احکام پیشین دادگاه مواخذه و اداره زندان های آیداهو را به پرداخت بیش از 24 میلیون دلار جریمه محکوم کند. 

«هنری آتنسیو» رئیس اداره زندان های آیداهو در یک نامه الکترونیکی به آسوشیتد پرس اعلام کرد وی در خصوص اتهام بی توجهی به حکم های پیشین صادر شده توسط دادگاه، هیچ اظهار نظری نمی کند. این اداره همچنین همه تلاش خود را انجام خواهد داد تا پرونده شکایت از «موسسه تادیبی ایالتی آیداهو» را که سابقه آن به 36 سال پیش باز می گردد، برای هر دو طرف حل و فصل کند.

از جمله موارد شکایت های مطرح شده می توان به ازدحام بیش از حد زندانیان در سلول ها، اعمال خشونت بیش از حد علیه زندانیان و دسترسی محدود آنها به خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضع نابسامان بهداشتی زندان ایالت آیداهوی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..