تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانپزشکی در کشور توسط وزیر بهداشت

در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کردستان انجام شد؛

افتتاح اولین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانپزشکی در کشور توسط وزیر بهداشتبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وبدا، افتتاح شرکت کیمیا طب صنعت که به صورت همزمان با طرح‌های دیگر عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در سطح استان انجام گرفت، با نگرشی دانش محور در جهت تولید داخلی ایمپلنت دندانی و اعتلای فرهنگ بومی سازی تکنولوژی تولید است.

این شرکت به عنوان تنها تولید کننده ایمپلنت‌های دندان کشور برای ۴۱ نفر اشتغال ایجاد کرده و با تولید ۲۰۰ هزار ایمپلنت دندانی سانترال در سال شروع به فعالیت می‌کند.

بنابر این گزارش، میزان سرمایه گذاری این شرکت ۷۲ میلیارد ریال است.

گفتنی است وزیر بهداشت دو هفته پیش نیز در سفر خود به استان کردستان، بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کوثر؛ بزرگترین مرکز درمانی غرب کشور را افتتاح کرده بود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانپزشکی در کشور توسط وزیر بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..