تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروی انتظامی بیشترین سهم را در تامین امنیت دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار عیدانه، با تبریک سال جدید و تشکر از تلاشهای نیروهای انتظامی استان گفت: تولید امنیت با تکیه بر رضایت و همراهی مردم، امنیت ماندگار خواهد بود. 

علی اوسط  هاشمی افزود : تولید امنیت بدون کرامت ،احترام و  رعایت حقوق اقشار مختلف قطعا بزرگترین تهدید در عین احساس امنیت است. 

وی تبعیت از نظر وخواست مردم را پایه و اساس هر پیشرفتی در کشور دانست و ادامه داد: دستاوردهای نیروی انتظامی در استان به دلیل تکیه بر اخلاق، رفتار و نوع  روابط حسنه با مردم ارزشمند است. 

استاندار امنیت امروز استان را زبانزد خاص و عام برشمرد و افزود: امنیت سیستان وبلوچستان، امنیت کشور است که حاصل نقش جمعی بوده و نیروهای انتظامی بیشترین سهم را در امنیت پایدار در کنار دیگر تلاشگران و نیروهای امنیتی دارند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد:برای تغییر دیوار ذهنی شکل یافته از بیرون نسبت به استان دو رویکرد تغییر نگاه بین گروههای مرجع و بعبارتی از سطوح بالا به پایین در درون استان و تغییر نگاه از بیرون به استان مورد توجه قرار گرفت. 

وی ادامه دادد: به برکت همین رویکرد و تغییر نگاه در سه نمایشگاه از جمله نمایشگاه گردشگری در برلین و روسیه ، سیستان وبلوچستان بعنوان مقصد ناشناخته گردشگری برای لیدرهای تور گردان معرفی شد در حالیکه در سالهای گذشته این استان برای گردشگران پرخطر معرفی شده بود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروی انتظامی بیشترین سهم را در تامین امنیت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..