تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار اثر جدید احمدرضا احمدی

انتشار اثر جدید احمدرضا احمدیبه ‌گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، «سفال» داستان زندگی چند بچه‌ی روستایی است که هنگام بازی تکه‌های سفال را پیدا و جمع‌آوری می‌کنند. در پایان یکی از این بچه‌ها شروع به ترمیم این سفال‌ها می‌کند و تابستان خود را جور دیگری رقم می‌زند.

اثر جدید احمدرضا احمدی با تصویرگری‌های تصویرگر نام آشنای حوزه کودک و نوجوان، محمدعلی بنی‌اسدی همراه شده است تا اثری فاخر به دست مخاطبان گروه سنی «د» (دوره اول متوسطه) برسد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «با چسب تکه‌هایی از سفال را به‌هم چسباندم. یک گلدان شد. روی گلدان چهره‌‌ی مردی بود که با سنگ، گندم را آرد می‌کرد. از گلدان صدای کوبیدن سنگ‌بر بر گندم‌ها شنیده می‌شد. با چسب تکه‌هایی از سفال‌ها را به هم چسباندم. یک بشقاب شد. کف بشقاب چهره‌ی مردی بود که با گاوآهن زمین را شخم می‌زد.»

این کتاب تمام رنگی است و 36 صفحه دارد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار اثر جدید احمدرضا احمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..