تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر به پیزا این شهر تاریخی زیبا + تصاویر

راهنمای سفر به پیزا شهر پیزا در ایتالیا و منطقه توسکانی واقع شده‌است

راهنمای سفر به پیزا

شهر پیزا در ایتالیا و منطقه توسکانی واقع شده‌است. این شهر با برج کج خود مشهور شده و گردشگران در آن می‌توانند به بازدید از کلیسا‌ها و مکان‌های مختلف بپردازند و یا زمان خود را در فعالیت‌های مختلف بگذارنند و در انتها نیز یک غذای لذیذ میل کنند. اما اگر واقع‌بین باشیم، بسیاری از گردشگران، پیزا را به عنوان یک توقفگاه بین راهی انتخاب می‌کنند و تنها به بازدید از برج پیزا می‌پردازند. اما اگر در سفر خود به این منطقه زمان زیادی داشتید، حتما مدت بیشتری در این شهر بمانید و از بخش‌های مختلف آن بازدید کنید. در ادامه همراه کجارو باشید تا با اطلاعات کلی در خصوص هزینه‌ها و

راهنمای سفر به پیزا این شهر تاریخی زیبا


هزینه اسکان

هزینه اسکان در پیزا تاحدودی گران است و گردشگران باید برای هر شب اقامت در خوابگاه‌ها حدود ۲۵ تا ۳۵ یورو (۹۸۴۴۰ تا ۱۳۷۸۱۶ تومان) هزینه کنند و این میزان در ماه‌هایی که گردشگران کمتری حضور دارند، به ۱۵ تا ۲۰ یورو (۵۹,۰۶۴ تا ۷۸,۷۵۲ تومان) کاهش می‌یابد. در فصل‌هایی با آب و هوای مناسب، هزینه اتاق‌های خصوصی در این شهر ۷۰ یورو (۲۷۵,۶۳۲ تومان)است و در فصل زمستان نیز این مقدار به ۵۵ یورو (۲۱۶,۵۶۸ تومان) کاهش می‌یابد.


هزینه هتل

مسافران پیزا برای هر شب اقامت در هتل با یک اتاق دو تخته باید ۴۵ تا ۵۰ یورو (۱۷۷,۱۹۲ تا ۱۹۶,۸۸۰ تومان) هزینه کنند و برای اتاق‌های یک تخته نیز این هزینه در حدود ۴۰ (۱۵۷,۵۰۴ تومان) یورو است.


میانگین هزینه خوراکی

خوردن یک وعده غذایی عالی ایتالیایی در پیزا هزینه زیادی برای افراد در بر خواهد داشت اما گردشگران می‌توانند با کمتر از ۱۴ یورو (۵۵,۱۲۶ تومان)، روز خود را از لحاظ خوردن غذا سپری کنند. هزینه هر فرد در اغلب رستوران‌ها حدود ۲۵ یورو (۹۸,۴۴۰ تومان) است و در زمان‌های پرگردشگر حدود ۱۲ یورو (۴۷,۲۵۱ تومان) نیز به این مبلغ افزوده می‌شود. اما خوراکی‌هایی نظیر پیتزا، پانینی و اسنک هزینه‌ای در حدود ۳ تا ۵ یورو (۱۱,۸۱۳ تا ۱۹,۶۸۸ تومان ) خواهند داشت. گردشگران برای خوردن فست‌فود نیز باید ۹ یورو (۳۵,۴۳۸ تومان) خرج کنند. در تمام رستوران‌های این شهر ۱ تا ۳ یورو (۳,۹۳۸ تا ۱۱,۸۱۳ تومان) برای نشستن در محل و خوردن نان به هزینه‌ها افزوده می‌شود.

 راهنمای سفر به پیزا این شهر تاریخی زیبا


هزینه حمل و نقل

برای حمل و نقل در پیزا از طریق اتوبوس‌ها، اگر یک بلیط تک‌سفره خریداری کنید، باید ۱.۵۰ یورو (۵,۹۰۶) بپردازید. البته امکان خرید بلیط با ۱ یورو (۳,۹۳۸ تومان) نیز وجود دارد اما برای چنین کاری باید بلیط خود را پیش‌تر، از طریق دستگاه‌های مربوطه خریداری کنید. استفاده از تاکسی در پیزا، همانند اغلب بخش‌های ایتالیا بسیار گران است. اما بهترین راه این است که خودتان دست به کار شوید و مسیر موردنظر را پیاده‌روی کنید.


نکاتی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها


در تابستان به پیزا سفر نکنید

روز‌های تابستان بسیار گرم هستند و در مقابل، افراد زیادی نیز به این شهر می‌آیند و به همین دلیل قیمت‌ها نیز افزایش می‌يابد. در این دوره حجم گردشگران افزایش‌یافته و باعث شلوغی بخش‌های مختلف شهر می‌ِشود. البته در این دوران هزینه اقامت نیز افزایش می‌یابد و شرایط دشوارتر می‌شود. سفر به این شهر در اواخر ماه فوریه که دمای هوا حدود ۲۱ درجه است، بسیار مناسب است.

کارهایی که باید در سفر به پیزا انجام داد

برج کج برج کج پیزا یکی از معروف‌ترین بنا‌های اروپا است که افراد بسیاری دوست دارند در این مکان عکس‌های خلاقانه ثبت کنند. برای مثال می‌‌توانید با کمک عده‌ای از افراد، به صورت نمادین برج را فشار دهید تا به صورت کج شده در تصویر ثبت شود.

راهنمای سفر به پیزا این شهر تاریخی زیبا

کجارو

اخبار مرتبط:

عکس: برج پیزای ایران در حوالی اراک!

معروف ترین برج های کج شده جهان+تصاویر

عکس: برج پیزا در اراک

برنامه داعش برای استفاده از برج پیزا + عکس

برج پیزا در اصفهان! +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر به پیزا این شهر تاریخی زیبا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..