تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی در حال ساخت یک گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه است

یو چنگ‌دونگ، مدیرعامل هواوی اعلام کرده که این کمپانی در حال تولید یک گوشی‌ هوشمند کاملا بدون حاشیه است. 

پس از اینکه کمپانی چینی شیائومی در نوامبر گذشته گوشی هوشمند می‌میکس را معرفی کرد، تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تلاش کرده‌اند از سبک طراحی می‌میکس در تولید محصولات خود بهره ببرند. گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ با نمایشگر فول‌ویژن یکی از همین دستگاه‌ها است که ال‌جی سعی کرده همانند می‌میکس حاشیه‌های آن را تا جایی که امکان دارد، کم کند. علاوه بر این، بر اساس تصاویر و ویدیوهای مختلفی که از گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ فاش شده، حاشیه‌های این محصول نیز بسیار کاهش یافته است. حال هواوی هم اعلام کرده که وارد این رقابت شده است.

مدیرعامل کنونی کمپانی هواوی، یو چنگ‌دونگ در رویداد مربوط به معرفی دو گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس، مصاحبه‌ای انجام داده است. وی در این مصاحبه تأیید کرده که هواوی در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید است که به‌طور کاملا بدون حاشیه تولید خواهد شد. اگرچه این خبر برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی گوشی هوشمند یک خبر بسیار خوب است؛ اما مشخص نیست این محصول چه زمانی معرفی خواهد شد و به همین دلیل نباید به این زودی‌ها انتظار رونمایی از یک گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه از هواوی داشت. همچنین باید در نظر داشته باشیم که مدیرعامل هواوی در مصاحبه‌ی خود به این مورد هم اشاره کرده است که این کمپانی بر تجربه‌ی کاربری تمرکز زیادی خواهد داشت و بنابراین تا زمانی که یک طراحی بی‌نقص برای آن ایجاد نشود، این گوشی معرفی نخواهد شد.

از سوی دیگر کمپانی شیائومی از مدتی قبل در حال توسعه نسل دوم گوشی هوشمند می‌میکس است. هدف این شرکت این است که نسل دوم گوشی هوشمند مورد بحث را با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصد تولید کند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که مدل کنونی می‌میکس از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۱ درصد بهره می‌برد.

نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه چیست؟ آیا تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باید بر این ویژگی تمرکز کنند یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی در حال ساخت یک گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..