تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصاد مقاومتي راه علمي دارد/ بايد بر اساس علوم روز دنيا حركت نماييم

آيت‌الله العظمی جوادي آملي در دیدار شهردار قم:

اقتصاد مقاومتي راه علمي دارد/ بايد بر اساس علوم روز دنيا حركت نماييم

حضرت آيت‌الله جوادي آملي با تاكيد بر اينكه با وجود ظرفيت ارزشمندي چون اهل‌بيت(ع) ديگر نبايد از ديگر كشورهاي دنيا عقب بمانيم بيان كرد: اقتصاد مقاومتي راه علمي دارد و بايد بر اساس علوم روز دنيا حركت نماييم.

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، حضرت آيت‌الله جوادي آملي امروز در ديدار شهردار و مديران شهري قم كه در بنياد بين المللي علوم و حياني اسراء برگزار شد، با تاكيد بر اينكه مديريت شهري در قم بايد تجربيات كلان‌شهرهاي ديگر را مورد توجه قرار دهد اظهار كردند: مشكلات كلان‌شهرهاي كشور را در نظر بگيريد و مسيري انتخاب كنيد كه به مشكلات آنها برخورد نكرده و با معضلاتي كه امروز در اين شهرها وجود دارد رو به رو نشويد.

 

 ایشان با تاكيد بر اينكه شهرداري ها نبايد درگير معضلاتي چون تراكم‌فروشي در شهر شوند افزودند: تمركز بر توسعه بي‌رويه، پل‌سازي و تراكم فروشي مسير نادرستي بوده كه در برخي كلان‌شهرها در آن حركت شده كه در قم نبايد اين روش نادرست تكرار شود.

 

  اين استاد برجسته حوزه علميه، قم را شهري فرهنگي خواند و تصريح كردند: محور اين شهر فرهنگي حرم مطهر حضرت معصومه(س) است و بايد به ويژگي‌هاي اين شهر توجه داشت.

 

معظم له با اشاره به وضعيت فعلي محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س)، لزوم بهسازي و ساماندهي اين محدوده را مورد توجه قرار دادند و خاطرنشان كردند: مديريت شهري قبل از اينكه اعتبار پروژه‌اي را تامين كند نبايد عمليات اجرايي آن را آغاز كند.

 

حضرت آيت‌الله جوادي آملي با بيان اينكه برخي واحدهاي تجاري و اصناف محدوده حرم مطهر شايسته اين فضاي معنوي نيست اظهار كردند: بايد براي رفع اين مشكل فكري جدي و اساسي توسط مسئولين شهر قم بشود.

 

ایشان با تاكيد بر اينكه رفع مشكل مربوط به تصادفات جاده‌اي نيازمند فرهنگ‌سازي است افزودند: مساجد بايد به محور فعاليت‌هاي فرهنگي تبديل شود و اقدامات فرهنگي سازنده در آنها صورت گيرد.

 

 اين استاد برجسته حوزه با تاكيد بر اينكه جهان‌بيني بايد در شهرداري شكل بگيرد گفتند: شهرداري بايد به سمت توليد و اشتغال حركت كند و اگر نمي‌تواند در اين زمينه سرمايه‌گذاري داشته باشد به دنبال تقويت امكانات فضاهاي توليدي براي افزايش حضور مردم باشد.

 

معظم له  با تاكيد بر اينكه با وجود ظرفيت ارزشمندي چون اهل‌بيت(ع) ديگر نبايد از ديگر كشورهاي دنيا عقب بمانيم بيان كرد: اقتصاد مقاومتي راه علمي دارد و بايد بر اساس علوم روز دنيا حركت نماييم.

 

حوزه نیوز/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصاد مقاومتي راه علمي دارد/ بايد بر اساس علوم روز دنيا حركت نماييم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..