تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید کشیش اعظم نیجریه بر ضرورت گفت‌‌وگوی ادیان

تأکید کشیش اعظم نیجریه بر ضرورت گفت‌‌وگوی ادیان

«جان اونایکان»، کشیش اعظم نیجریه طی سخنانی در دانشگاه «نوتردام» واقع در ایالت «ایندیانا»ی آمریکا، گفت: باید از این تفکر که گروه‌های تروریستی مانند بوکوحرام ریشه در اسلام دارد، دوری کنیم.

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از خبری «catholicculture»، جان اونایکان، کشیش اعظم کلیسای کاتولیک «آبوجا»، پایتخت نیجریه، طی سخنانی در کنفرانس «الهیات در آفریقا» که در دانشگاه «نوتردام» واقع در ایالت «ایندیانا»ی آمریکا، برگزار شد، گفت: چهل سال است که با مسلمانان گفتگو دارم و معتقدم گفتگو می‌تواند نگرش‌های منفی در مورد اسلام را تغییر داده و یک پل ارتباطی با مسلمانان ایجاد کند.

وی با تأکید بر این موضوع که تروریست‌های «بوکوحرام» در نیجریه بیانگر اسلام نیستند، افزود: باید از این تفکر که گروه‌های تروریستی مانند بوکوحرام ریشه در اسلام دارد، دوری کنیم.

کشیش اعظم در بخشی از سخنانش نیز با اشاره به این ‌که نیمی از جمعیت نیجریه را مسلمانان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: گفتگو با مسلمانان ضروری است، زیرا نیجریه جمعیت قابل توجهی از مسلمانان را در خود جای داده است. اولویت گفتگو در مورد اسلام نیز باید به موضوع رابطه اسلام با قانون اختصاص داده شود.

ایکنا/222




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید کشیش اعظم نیجریه بر ضرورت گفت‌‌وگوی ادیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..