تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب‌الله: :نقش رژیم صهیونیستی در ترور «مازن فقها» آشکار است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در واکنش به ترور مازن فقها آزاده فلسطینی و یکی از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که این جنایت مثالی دیگر از روح تجاوزکارانه دشمن اشغالگر است و تاکیدی بر ضرورت ادامه مبارزه با این دشمن تا اخراج کامل آن از سرزمین اشغال شده ماست.

حزب‌الله در ادامه شهادت مازن فقها را به رهبران جنبش حماس و نیروهای مقاومت، خانواده شهید و تمام ملت فلسطین تسلیت گفت و خواستار تلاش‌های همه جانبه برای محاکمه عاملان این جنایت شد تا کسی جرات نکند در خدمت به رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت، مجاهدان مقاومت را شب هنگام ترور کند.

پیش از این گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس  اعلام کرد: کاملا روشن است که جنایت ترور مازن فقها از سوی رژیم صهیونیستی طراحی و اجرا شده است و دشمن صهیونیستی مسئول پیامدهای این جنایت خواهاد بود.

افراد مسلح ناشناس، عصر جمعه مازن فقها را در نزدیکی منزلش در منطقه تل‌الهوی در جنوب غرب شهر غزه، ترور کردند.

رژیم صهیونیستی 9 بار مازن فقها را به دلیل دست داشتن در چندین عملیات استشهادی منحصر به فرد از جمله عملیات سال 2002 میلادی در سرزمین‌های اشغالی که منجر به کشته و زخمی شدن 40 صهیونیست شد، به حبس ابد محکوم کرد. وی در چارچوب قرار داد مبادله اسرا  با جلعاد شالیط نظامی صهیونیست آزاد و فورا به غزه تبعید شد و سپس به عضویت گردان‌های عزالدین قسام در آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب‌الله: :نقش رژیم صهیونیستی در ترور «مازن فقها» آشکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..