تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز منواکسید کربن، 15 نفر را راهی بیمارستان بوکان کرد

گاز منواکسید کربن، 15 نفر را راهی بیمارستان بوکان کرددکتر مسعود رحیمی متخصص طب اورژانس شاغل در بیمارستان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛گفت: 10 نفر به علت مشکلات سردرد، سرگیجه و تهوع به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور بوکان مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: 9 نفر از مسموم شدگان بعد از معاینه و مداوا مرخص و یکی از مسمومین هنوز در اورژانس تحت نظر است.

این گزارش می افزاید که 5 نفر از مسموم شدگان نیز به درمانگاه های عمومی بیمارستان شهید قلی پور و امام علی«ع» مراجعه و به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

دو شاهد عینی هم در همین زمینه به روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان گفتند: تعداد مسموم شدگان به حدود 30 نفر هم می رسد ولی برخی از آنها بعد از خارج شدن از محل مصدومیت و انتقال به حیاط تالار و شستشوی صورت، وضعیت رو به بهبودی پیدا کرده و به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

این شاهدان اضافه کردند: در تالار عروسی که این اتفاق روی داد، بخاری موجود در قسمت غذاخوری زنانه فاقد دودکش و تهویه مناسب است.

 کارشناسان تأکید می کنند؛ در صورت مشاهده علائم مسمومیت با گاز منواکسیدکربن با علایم  سردرد، سرگیجه و تهوع، قبل از رساندن فرد مسموم به مراکز درمانی،هیچ ماده خوراکی یا نوشیدنی به فرد دچار گازگرفتگی داده نشود، چرا که به علت حالت تهوع، احتمال خفگی وی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز منواکسید کربن، 15 نفر را راهی بیمارستان بوکان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..