تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله عربستان به یمن توجیهی ندارد/ملت ما جان خود را برای استقلال و آزادی فدا می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارلله یمن به مناسبت دومین سال تجاوز عربستان سعودی به این کشور سخنرانی کرد.

الحوثی تأکید کرد که ملت یمن آماده است جان خود را برای حفظ آزادی، کرامت و استقلال خود فدا کند.

وبگاه خبری «العهد» به نقل از رهبر جنبش انصار الله گزارش داد، دومین سال تجاوز عربستان، فرصت بازبینی عملکرد داخلی برای مقابله با این تجاوز و تغییر عملکرد است تا کارآیی و تأثیر بیشتری داشته باشد.

وی با بیان این مطلب افزود: ما در سطح سیاسی، فکری و راهبردی قصد داریم امروز و آینده خود را بر این مبنا قرار دهیم که ملتی هستیم که با چالشهای بزرگ مقابله میکند.

الحوثی خاطر نشان کرد که حمله عربستان به ملت یمن توجیهی ندارد و این مسئله گواه «مظلومیت ملت ما و محکومیت متجاوزان است».

رهبر جنبش انصار الله تأکید کرد که برخی گمان میکنند که نه آمریکا، نه اسرائیل و نه مزدوران آنان در منطقه، مقاصد بدی علیه یمن ندارند.

وی خاطر نشان کرد، مغز متفکر و طراح این حمله، آمریکا، قلب آن اسرائیل و ابزراهای آن نیروهای مزدور و در رأس آن رژیم دست نشانده عربستان است.

 الحوثی با اشاره به اینکه مظلومیت ملت یمن یکی از عوامل مساعد در ایستادگی است، تصریح کرد که تحرکات گسترده و فراگیر از سوی همه اقشار در تقویت این ایستادگی و مقابله با تجاوز عربستان مؤثر است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BPJ1KE اخبار مرتبط دادگاهی در یمن حکم اعدام «منصور هادی» را صادر کرد96/01/05 - 18:44تعداد شهدای یمن به 10 هزار نفر رسید96/01/05 - 12:37عفو بین‌الملل: آمریکا و انگلیس در نقض گسترده حقوق بشر در یمن سهیم هستند96/01/03 - 11:29ارتش یمن از شلیک یک موشک به شهر نظامی در جنوب عربستان خبر داد95/12/30 - 20:43



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله عربستان به یمن توجیهی ندارد/ملت ما جان خود را برای استقلال و آزادی فدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..