تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادقی به روی صحنه رفت

به گزارش افکارنیوز،

کنسرت رضا صادقی با استقبال کم‌نظیر شهروندان آبادانی در سینما نفت این شهر برگزار شد.

رضا صادقی ضمن اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود، گفت: آبادان شهر بهترین‌هاست و احساس‌ها در این شهر همیشه صمیمانه بوده است.

وی اظهار داشت: در کنار کسانی کنسرت اجرا کردیم که هم فرهنگ خودمان بودند و این فرهنگ را می شناسم و احساس کردم.

این هنرمند ملی ایران افزود: کسنرت در اینجا همانند مهمانی ما جنوبی‌هاست و از استقبال بی نظیر آبادانی‌ها نهایت تشکر را دارم. برای برگزاری دوباره کنسرت در اینجا باید خود مردم آبادان بخواهند و این باعث افتخار هنرمند باید باشد که در این شهر فرهنگی اجرای کنسرت داشته باشد.

وی افزود: از امام جمعه، فرماندار ویژه، فرمانده انتظامی آبادان، محبوبه ضیائی و احمد محمدی دو تهیه کننده و احمد مقدم که برای برگزاری این کنسرت زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

گفتنی است، صادقی در ادامه تور کنسرت‌هایش، ۶ فروردین در جزیره قشم روی صحنه می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادقی به روی صحنه رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..