تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 پرسپولیسی در بین 11 مرد اصلی کی‌روش

ساعت24-نام 5 بازیکن پرسپولیس در میان 11 بازیکنی که بیش از بقیه در تیم ملی به کار گرفته شده‌اند دیده می‌شود. با انجام 6 بازی در مقدماتی جام جهانی، نام 5 بازیکن پرسپولیس در میان 11 بازیکنی قرار دارد که بیش از سایرین در تیم ملی به میدان رفته اند.

 بررسی‌ عملکرد بازیکنان تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نشان می‌دهد که سعید عزت‌اللهی با 528 دقیقه بیش از سایرین در تیم ملی به میدان رفته و بعد از میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند با 450 دقیقه، علیرضا جهانبخش با 443 دقیقه، سیدجلال حسینی با 427 دقیقه، سردار آزمون با 370 دقیقه، احسان حاج‌صفی با 360 دقیقه، وحید امیری 317 دقیقه و مهدی طارمی با 310 دقیقه قرار دارند.

در میان این 11 بازیکن تیم ملی ، 5 بازیکن پرسپولیس، 5 لژیونر و یک بازیکن سپاهان قرار دارند و در صورتی که بر اساس این بازیکنان ترکیبی برای تیم ملی در نظر بگیریم، بیرانوند در درون دروازه، رضاییان، حسینی، پورعلی‌گنجی و محمدی در خط دفاعی، عزت‌اللهی، حاج‌صفی، امیری و جهان‌بخش در خط میانی و طارمی و آزمون در خط حمله قرار خواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 پرسپولیسی در بین 11 مرد اصلی کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..