تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: تاریخ انتشار بازی Destiny 2 لو رفت

شایعه: تاریخ انتشار بازی Destiny 2 لو رفت

هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که پس از موفقیت‌های بازی Destiny، نسخه دوم این اثر ساخته و احتمالا در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی عرضه شود. روز گذشته خبری از سوی یک منبع ایتالیایی منتشر شد که به این شایعات دامن می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با تک‌شات همراه باشید.

 

دیروز، تصویر دو پوستر از بازی Destiny 2 لو رفت که نشان می‌دهد این بازی شوتر آنلاین هم‌اکنون توسط استودیو بانجی در حال ساخت است. علاوه‌بر پوسترهای اشاره شده که مربوط به بخش ایتالیایی فروشگاه گیم‌استاپ بوده‌اند، وبسایت Kotaku نیز خبری در مورد ساخت Destiny 2 برای پی‌سی را منتشر کرد. این موضوع درحالی مطرح شده که نسخه اول این عنوان هرگز برای پی‌سی عرضه نشد. بر این اساس بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین اکتیویژن همانند بازی نخست قصد دارد برای این اثر نیز نسخه بتا منتشر کند. 

 

با استناد به شایعات موجود، Destiny 2 تغییرات بسیار گسترده‌ای نسبت به Destiny به خود دیده و استودیو بانجی تصمیماتش در مورد چگونگی انتشار بسته‌های الحاقی این بازی، نسبت به بازی پیشین خود را تغییر داده است. زیرا اکتیویژن و بانجی طی سال گذشته چندین بسته الحاقی مختلف را برای Destiny منتشر کردند که بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت. برخی از بازیکنان معتقد بودند این موارد دانلودی ارزان قیمت می‌توانند طی سال بازیکن را سرگرم کنند و برخی دیگر بر این باور بودند که این بسته‌های الحاقی تنها هزینه اضافی هستند.

 

به هر حال احتمالا طی ماه‌های پیش روی و خصوصا در E3 2017 شاهد رونمایی رسمی از بازی Destiny 2 باشیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: تاریخ انتشار بازی Destiny 2 لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..