تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت بیش از 92 هزار گردشگر در مراکز اقامتی آذربایجان شرقی

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش 17 درصدی بازدید گردشگران نوروزی از موزه های این استان  افزود:  در طول ایام نوروز بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی استان با استقبال چشمگیری روبرو شده است به طوری که   63هزار و 767 بازدید از موزه های تحت نظارتی میراث فرهنگی استان، ثبت شده است،

وی گفت : کلیسای سنت استپانوس، موزه قاجار و موزه آذربایجان همچنان در صدر پر بازدید ترین اماکن تاریخی و موزه های  استان قرار دارد.

آبدار خاطرنشان کرد : کلیسای سنت استپانوس با 13 هزار و392 نفر بازدید بیشترین آمار بازدید را تا روز پنجم فروردین  به خود اختصاص داده است و همچنین موزه قاجار با 6 هزار و 168 نفر بازدید، در دو روز گذشته با افزایش بازدیدکنندگان خود رتبه خود را ارتقا داده و دومین مکان پر بازدید اعلام شده است.

وی افزود : طبق آمار در مجموع از اماکن تاریخی، فرهنگی، تفریحی، طبیعی و توریستی استان 498 هزار و 815 نفر بازدید کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان گفت : آمار تردد در محور های مواصلاتی استان نیز  پنج میلیون و 920 هزار و 139 خودرو ثبت شده که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت بیش از 92 هزار گردشگر در مراکز اقامتی آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..