تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب الله لبنان ترور «مازن فقهاء» را محکوم کرد

مهر  به نقل از المیادین- حزب الله لبنان در بیانیه ای ترور «مازن فقهاء» از اعضای برجسته جنبش حماس فلسطین را محکوم کرد و رد پای اسرائیل را در این ترور آشکار دانست.

در بیانیه حزب الله تصریح شده است: ترور فقهاء نشانگر روحیه خصمانه است که دشمن غاصب را آرام می کند و بر ضرورت تداوم مبارزه با این دشمن تاکید دارد.

در این بیانیه تاکید شده است: درخواست می کنیم که تمام تلاش ها برای پیگرد مجرمان و عاملان و کسانی که برای این ترور نقشه کشیدند، صرف شود تا هیچ کس به خود جرأت ندهد به مجاهدان دست درازی کند.

مازن فقهاء اسیر آزاده فلسطینی که به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ آزاد و به غزه تبعید شد و روز جمعه ترور شد. وی از ساکنان شهر طوباس در کرانه باختری است که به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد و به نوار غزه تبعید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب الله لبنان ترور «مازن فقهاء» را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..