تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران

روابط عمومی فدراسیون فوتبال- از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال کشورمان فردا ساعت۱۶ در محل کمپ تیم های ملی با حضور رییس فرداسیون و دیگر مسولان فدراسیون فوتبال رونمایی می‌شود.

گفتنی این اتوبوس با مشارکت فدراسیون فوتبال، شرکت فناپ(۹۰۹۰) و شرکت اسکانیا ساخته شده و از این پس جابجایی تیم ملی بزرگسالان با این اتوبوس انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روز سه شنبه هشتم فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان چین خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..