تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از روزهای خوش اسنپ‌چت تا خاموش شدن سرویس‌های عمده مایکروسافت

۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از روزهای خوش اسنپ‌چت تا خاموش شدن سرویس‌های عمده مایکروسافت

خبرآنلاین:

شماره 1 - اپل دست از سیاست گران‌فروشی برداشته است. عرضه آیفون باقیمتی پایین‌تر در چین و عرضه آی پدهای جدید باقیمت پایین شاهد این مدعاست.

شماره 2 - دفتر جدید اوبر در آمستردام تا آخر سال میلادی جاری افتتاح خواهد شد.

شماره 3 - با خروج Andrew NG از رهبری بخش علمی موتور جستجوی بایدو، سهام بزرگترین موتور جستجوی چین 2.7 درصد کاهش پیدا کرد.

شماره 4 - اشتباه در بخش مسدودسازی محتوا در یوتیوب باعث شد تا مدیران سایت از مسدودشدگان عذرخواهی کند و قول داد تا بخش Restricted Mode را بازبینی کند.

شماره 5- سرویس‌های وب مایکروسافت به دلایل فنی از دسترس خارج شدند. ایکس باکس لایو، هات میل، آفیس 365، ویندوز استور و وان درایو سرویس‌هایی بودند که کاربران نتوانستند از آن استفاده کنند. این دومین بار در ماه مارس است که مایکروسافت با بحران ریست کردن سرویس‌های وب خود مواجه می‌شود.

شماره 6 - کارشناسان وال استریت برای دومین بار آیکون سبز Buy برای اسنپ چت را روشن کردند. روزهای خوش در انتظار سهامداران جدید این شبکه اجتماعی نوظهور است. اسنپ چت سریعترین رشد را در میان اپلیکیشن های جدید در آمریکا دارد و منوی ایجاد اموجی توسط کاربران داغ‌ترین فاکتور جذاب روی این شبکه اجتماعی ویدئویی است.

شماره 7 - «آریانا هافینتگتون» از اعضای هیئت‌مدیره اوبر گفت آنها قصد ندارند ترامیس کالانیک را از سمت مدیر اجرایی کمپانی کنار بگذارند.

شماره 8- آلبوم جدید گوریلاز لورفت چراکه دارندگان اکانت روی سرویس Wimeo پسورد آسان "2017" را انتخاب کرده بودند و جوجه هکرها با حدس زدن پسورد، آلبوم را در فضای مجازی منتشر کردند.

شماره 9 - اداره پین ترست در برلین به تیم ساندکلود داده شد.

شماره 10 - پلیس ریاض پسربچه عربستانی بانام مستعار ابوسین را به جرم چت ویدئویی با دختری در کالیفرنیا بازداشت کرد. عربستانی‌ها می‌گویند کامنت های پایین ویدئو تقاضای تنبیه کردن این پسربچه را کرده بودند!

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از روزهای خوش اسنپ‌چت تا خاموش شدن سرویس‌های عمده مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..