تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان اقامت مسافران نوروزی در اردبیل ۴۲ درصد کاهش یافت

میزان اقامت مسافران نوروزی در اردبیل ۴۲ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قادر تقی زاده گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فرودین ماه سال جاری ۳۷ هزار و ۱۳۹ مسافر در مراکز اقامتی استان ساکن شدند.

وی افزود: این در حالی است که از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۴ تا چهارم فرودین ماه سال ۹۵ به تعداد ۶۴ هزار و ۸۴۵ مسافر اسکان یافتند و میزان اسکان ۴۲ درصد کاهش یافته است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان متذکر شد: با وجود اینکه وضعیت جوی اغلب شهرهای شمال و شمال غرب کشور نامطلوب بود اما میزان اقامت افزایش ندارد و در مقابل میزان اقامت در جنوب کشور به مراتب افزایش یافته است.

تقی زاده تأکید کرد: در مدت زمان ذکر شده چهار هزار و ۹۲ مورد بازدید از موزه‌ها به ثبت رسیده که در مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و ۹۹ بازدید به میزان هشت درصد بازدید از موزه‌ها کاهش یافته است.

وی میزان بازدیدهای نظارتی را نیز با افت ۳۳ درصد عنوان و اضافه کرد: در سال جاری ۵۳۳ مورد بازدید انجام شده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۸۰۴ مورد بازدید به ثبت رسیده است

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان اقامت مسافران نوروزی در اردبیل ۴۲ درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..