تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 درصد فضاهای ورزش همگانی مشهد به شهرداری اختصاص دارد

مجتبی مجد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون شهرداری مشهد دارای 34 سالن ورزشی استاندارد است که در طول سال برنامه های مختلف ورزشی در آن ها برگزار می شود.
وی با بیان اینکه 170 زمین روباز نیز در نقاط مختلف این شهر مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: از این تعداد 28زمین چمن نیز برای برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی مختلف در نظر گرفته شده است.
وی گفت: یکی از برنامه های شهرداری مشهد توسعه زیرساخت های ورزشی در حاشیه این کلانشهر بوده است که در این راستا تاکنون چند سالن ورزشی در این مناطق راه اندازی شده است.
مجد به رویکرد مدیریت امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد در سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات محلی، گسترش نهضت کوه پیمایی، برگزاری المپیاد ورزشی، برگزاری برنامه های ورزش صبحگاهی و توسعه زیرساخت های ورزشی از جمله رویکردهای این مدیریت در سال جاری است.
وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال سه استخر در حاشیه شهر مشهد، سالن شهید ایمانی مقدم و سالن شهید سرافرازان در این کلانشهر به بهره برداری می رسد.
وی گفت: برای ایام نوروز نیز 10 سالن برای اسکان زائران در شرایط خاص و اضطراری با استقرار وسایل گرمایشی مناسب در نظر گرفته شده است.
مجد افزود: مدیریت امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد نیز تلاش می کند در کنار دیگر دستگاهها خدمات مناسبی به زائران و مسافران نوروزی ارائه دهد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 درصد فضاهای ورزش همگانی مشهد به شهرداری اختصاص دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..