تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




166داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان گلپایگان ثبت نام کردند

حسین فراست شامگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این شمار تا ساعت 16 و نیم امروز، 32 نفر ثبت نام مربوط به عضویت در شوراهای اسلامی شهر گلپایگان،11 نفر شهر گلشهر، شش نفر شهر گوگد و 117 نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان گلپایگان بوده است.
وی با یادآوری اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات عضویت در پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال 95 شروع شده است و تا ششم فروردین 96 ادامه خواهد داشت، از داوطلبان خواست درفرصت مناسب باقی مانده به فرمانداری وبخشداری گلپایگان مراجعه و ثبت نام کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022
خبرنگار: محمد حسین توفیقی - انتشار : عمادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «166داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان گلپایگان ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..