تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب اسکوربورد استادیوم ساحلی سلمان مردآباد یزد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسابقات اوراسیا بی شک جنگ گلادیاتوری تمام عیار است؛ جدال تیم‌های گلساپوش ایران، لوانته اسپانیا، لوکومتیو روسیه و اسپورتینگ پرتغال در خطه‌ای از یزد که به دیار مردان شهرت دارد از هر نظر به جذابیت این مسابقات اضافه می‌کند.

در این تورنمنت چند بازی روی کاغذ حساسیت بیشتری دارد.

گلساپوش ایران-لوکومتیو مسکو روسیه

این بازی شاید بزرگترین و مهیج‌ترین بازی تورنمنت باشد که در روز دوم مسابقات (روز سه شنبه) و از ساعت ٢٠ در سلمان محمود اباد اغاز می‌شود.

جدال گلسا لوکو غیر از جدال تیمی این دو تیم دوئل ستاره‌های تیم ملی ایران است؛ دوئل بهزادپور، ناظم و مختاری در تیم گلساپوش و حسینی، عبدالهی و احمدزاده در تیم اول شهر مسکو ان هم زمانی که میرشمسی سرمربی تیم ملی ساحلی پیش از مسابقات جام جهانی باهاما به دقت مسابقات اوراسیا را زیر نظر دارد.

گلساپوش ایران-اسپورتینگ پرتغال

بازی نماینده‌ی ایران و پرتغال در حالی روز چهارشنبه نهم فروردین برگزار می‌شود که خیلی از کارشناسان قهرمانی را از ان یکی از این دو تیم می‌داند.

جدا از اهمیت این بازی حضور ماجر و ریکاردینیو در تیم لیسبون است؛ بازیکنانی که برای یک تیم نیستند و وجود ان‌ها افتخاری برای تاریخ فوتبال ساحلی می‌باشد.

لوکومتیو روسیه-اسپورتینگ پرتغال

دیدار افتتاحیه‌ی اوراسیا ٢٠١٧ از ساعت ١٨: ٣٠ روز دوشنبه ٧ فروردین برگزار می‌شود.

این بازی به نوعی جدال تیم‌های ملی روسیه و پرتغال است چرا که هر دو تیم از ستاره‌های ملی پوش بهره می‌برند.

به غیر از زیبایی‌های حتمی این دیدار، تیم برنده می‌تواند حریف مستقیم گلساپوش برای قهرمانی قلمداد شود.

همچنین فروش حق پخش تلوزیونی مسابقات به بیست کشور نشان از جذابیت اوراسیا ٢٠١٧ برای جهانیان دارد!

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب اسکوربورد استادیوم ساحلی سلمان مردآباد یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..