تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرش برهانی با این حرکت، چینی‌ها را از فوتبال ایران متنفر کرد

آرش برهانی با این حرکت، چینی‌ها را از فوتبال ایران متنفر کرد

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت دیلی چین، دو تیم ایران و چین سه شنبه باید در تهران برابر هم به میدان بروند. قبل از این دیدار روزنامه اسپورت دیلی چین با یادآوری خاطره از مصاف یازده سال پیش ایران و چین نوشت: 

یازده سال پیش آرش برهانی مهاجم ایرانی با حرکتی که جلوی دروازه چین انجام داد باعث نفرت همگان از فوتبال ایران شد. آن حرکت بسیار توهین آمیز بود و خشم تمام مردم چین را برانگیخت و مدتها گذشت تا باز هم فرصت انتقام از فوتبال ایران را پیدا کنیم.

خوشحالی برهانی برابر چینی ها

در آن بازی که دو تیم المپیک ایران و چین برابر هم قرار گرفتند، برهانی با عبور از دروازه بان جلوی دروازه مکث کرد و بعد به آرامی توپ را وارد دروازه کرد.

در ادامه آمده است: چهار بازیکن چینی که در آن سال این حرکت توهین امیز را دیدند، اکنون بهترین فرصت را دارند تا با همکاری مارچلو لیپی بتوانند از فوتبال ایران انتقام بگیرند و هیچ چیز بهتر از شکست دادن در جلوی چشم هزاران هوادار خودی نخواهد بود تا انتقام این حرکت گرفته شود. 

چین در بازی قبلی خود توانست کره جنوبی را با یک گل شکست دهد تا در دو بازی با هدایت لیپی چهار امتیاز کسب کرده باشد و با روحیه بالا به مصاف ایران بیاید.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرش برهانی با این حرکت، چینی‌ها را از فوتبال ایران متنفر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..