تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه و پیشرفت کشور با دید و بازدیدهای نوروزی!

آبادانی شهرهای ما هم با صله ارحام ممکن می‌شود؛ شاید این جمله در ابتدا کمی عجیب بنماید اما اگر در کنه مطلب دقیق شویم، درستی آن را درخواهیم یافت. 

ما باید در ابتدا در میان خودمان به ساحت رفتار اخلاقی دست پیدا کنیم تا کم‌کم جوامع بزرگتر از خاندان و فامیل هم اصلاح شود و به آبادانی شهرها و مملکت‌ها برسیم. صله ارحام از مهم‌ترین رسوم نوروز ایرانی است و امام صادق علیه السلام می‌فرمایند : صِلَةُ الرَّحِمِ وَ حُسْنُ الْجَوارِ یَعْمُرانِ الدِّیارَ (صله رحم و خوش‌رفتارى با همسایه، شهرها را آباد مى‌كند).

همچنان که مشاهده می‌شود امام صادق (ع) به ما می‌آموزند که پیشرفت و توسعه را باید با صله ارحام و حسن همجواری شروع کرد و از این جهت می‌توان نوروز را فرصتی برای پیشرفت و آبادانی به حساب آورد.

(اصول كافى ، ج 2 ، ص 152)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه و پیشرفت کشور با دید و بازدیدهای نوروزی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..