تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای تصویری منتسب به طراحی بدنه پرچمدار امسال نوکیا

افشای تصویری منتسب به طراحی بدنه پرچمدار امسال نوکیا

اگر خاطرتان باشد، کمپانی نوکیا در جریان کنگره جهانی موبایل از سه گوشی هوشمند جدید که هر سه از سیستم عامل محبوب اندروید بهره می بردند، رونمایی کرد. اما هیچ کدام از این سه مدل، در حد و اندازه یک پرچمدار نبودند و بیشتر به یک گوشی میان رده شباهت داشتند تا یک اسمارت فون بالارده.

حال به نظرمی رسد که این برند محبوب قصد دارد تا در سال 2017 حداقل از دو گوشی قدرتمند و در کلاس پرچمداران موجود در بازار پرده بردارد. با تک شات همراه باشید.

همچنین، شایعه شده که نوکیا همکاری جدیدی را با کمپانی Carl Zeiss که در زمینه تولید دوربین فعالیت دارد، آغاز کرده و شواهد نشان می دهد که پرچمداران مورد انتظار نوکیا به دوربین های ساخت این کمپانی مجهز شوند. در همین رابطه، امروز تصاویری از طراحی بدنه این گوشی در فضای وب منتشر شده که شکل و شمایل احتمالی پرچمدار امسال نوکیا را در ذهن علاقه مندان شکل می دهد.

اگرچه هنوز نامی برای این گوشی اعلام نشده اما گفته می شود با نام نوکیا 8 و یا نوکیا 9 معرفی خواهد شد . همچنین، با توجه به آن چه که در تصویر زیر می بینید نوکیا در قسمت پشتی این گوشی از لنزهای شرکت Carl Zeiss استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مورد انتظار برای این اسمارت فون می توان به برخورداری از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی اشاره کرد که آن را هم طراز با بسیاری از پرچمداران موجود در بازار قرار خواهد داد.

البته هنوز چند ماهی تا رونمایی از این گوشی فاصله داریم و باید منتظر ماند و دید که منابع افشاگر اطلاعات، تا چه اندازه می توانند اطلاعات مربوط به این اسمارت فون را از کارخانه های ساخت این گوشی، به بیرون بکشانند.

نوکیا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای تصویری منتسب به طراحی بدنه پرچمدار امسال نوکیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..