تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام 501نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان نهاوند

وی  افزود: 492 تن از داوطلبان مرد و 9داوطلب زن تا امروز شنبه 5 فروردین نام نویسی کرده اند.

حمیدوند گفت: تاکنون 40داوطلب برای شهر نهاوند، 13 داوطلب برای شهر فیروزان، 13 داوطلب برای شهر گیان و9داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کردند.

وی در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداری های تابعه شهرستان نیز گفت : تا به امروز 240 داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، 110داوطلب برای روستاهای بخش خزل،37داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و39داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریهای مربوطه ثبت نام کردند.

حمیدوند با اشاره به فرصت 1 روز دیگر برای واجدین شرایط ثبت نام اظهار داشت: از امروز فقط1روز دیگر فرصت برای ثبت نام باقی است لذا از همه کسانی که واجد شرایط هستند و می خواهند برای شهر و روستا کاندید شوند می خواهیم برای سهولت کار در مدت این 1 روز برای نام نویسی مراجعه کنند و کار را به روز و ساعات آخر واگذار نکنند.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان همه روزه از ساعت 8 صبح تا پایان وقت قانونی در فرمانداری و بخشداری های تابعه تا 6 فروردین ماه  انجام می شود و هر کسی که واجد شرایط است و برگه سوء پیشینه و مدارک لازم را دارد می تواند برای ثبت نام خود اقدام کند.

ثبت نام 501نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان نهاوند

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام 501نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان نهاوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..