تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرنطینه پیش از ورود افراد به مراکز نگهداری سالمندان ضرورت دارد

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی در بازدید نوروزی از مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان معلول زرمان که بعد از ظهر شنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه مراقبت از سالمندان با چنین شرایطی مقتضیات خاص خود را دارد افزود: برخی از این افراد بنا به بیماری و یا کهولت سن مانند یک کودک نوپا نیاز به نگهداری دارند.
وی ادامه داد: کسانی که در این مراکز خدمات ارائه می دهند دارای روحیه والای انسان دوستی، عشق و انگیزه ای مقدس هستند که این موضوع جای قدردانی دارد.
طهایی گفت: دست اندر کاران مراکز توانبخشی نیز باید به دنبال راه های نوینی برای خدمات دهی به افراد باشند و در این رابطه می توانند از ظرفیت های ارزشمند مراکز علمی و تحقیقاتی مستقر در استان بهره ببرند.
وی با اشاره به ضرورت تامین امنیت سلامت کارکنان و توان یابان بستری در مراکز خدماتی افزود: برای تحقق این امر باید با همکاری بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان، مراکزی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته شود تا پیش از ورود به مراکز نگهداری، بیماری ها و مشکلات آنها مشخص شده و تدابیر لازم در این خصوص صورت گیرد.
مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان معلول زرمان با 8 سال سابقه فعالیت، دارای بیش از 70 سالمند به صورت شبانه روزی، 50 سالمند با خدمات روزانه و 80 مورد خدمات در منزل است که 45 پرسنل به صورت شیفتی به این افراد خدمات کاردرمانی، توانمندسازی، بهداشتی، درمانی و نظافتی ارائه می دهند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرنطینه پیش از ورود افراد به مراکز نگهداری سالمندان ضرورت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..